Sunday, 14 February 2010

EMPRESES. INNOVACIÓ

El quirófano se apunta al parqué
Medcomtech, distribuidor de material médico, ultima su salida a Bolsa en el MAB

¿Es rentable ser ético?
BORJA VILASECA 14/02/2010

'La chica' se vuelve directora'


La cerveza se vuelca en los 'futboleros'
Cruzcampo lanza una 'web' para que los hinchas emulen a Del Bosque

2 comments:

  1. Estic totalment dacord amb l'autor de l'article ''¿es rentable ser ético?'' en la meua opinio crec que es veritat que si els empresars es fixaren un poc en el que fan i pensaren amb una visio de futur que anara més enllà de maximitzar els beneficis tant ells com la societat en general guanyaria tant en millora de condicions com en allò que tant anelen els homens de negocis: els beneficis. El punt de vista exposat em recorda un poc al socialisme utòpic per la seua condició igualitaria. Per últim sols em resta dir que si les grans multinacionals pensaren un poc al voltant dels seus actes ens ahorrariem visions tan míseres com les de xiqets del anomenat tercer món treballant en pèsimes condicions quan deurien fer allò que así, als paisos suposadament desenvolupats, trobem tan normal: JUGAR

    Elisabet Sanchis Albert 2ª batx A

    ReplyDelete
  2. Paula Lorente Sarió 2bat A27 February 2010 at 12:25

    En el article de "La cerveza se vuelca en los 'futboleros' ".
    El que jo pense esque la marca cruzcampo el fet de que haja fet aquesta pagina web per a d'eixar-li comentaris a del Bosque, es soles una estrategia de màrqueting per aixi promicionar la cerveza.Per que així la gent que entre en la pagina lo primer que vora sera l'anunci de la cerveza i ademés estaguent en aquesta pagina i comprant la cerveza el fan descomptes ,reglas.... I fent eixes coses es una manera de cridar l'atenció de la gent perque sempra la majoria si ens regalen alguna cosa aleshores comprem ixe producte.
    En fi, tot el que han fet es per a promocionar el producte,fent-se esponsor de la selecció.

    ReplyDelete