Sunday 8 May 2011

Empreses

Rumbo a las nuevas potencias
Coca-Cola cumple 125 años con planes de inversión en mercados emergentes

5 comments:

  1. Alguns pensen que l’èxit de Coca-Cola està en la formula “secreta” ( Alguns mitjans de comunicació l’han publicada)no obstant la formula clau per aquesta empresa tan exitosa es el marketing, però la formula “secreta” també contribueix un poc ja que crea un misteri que la gent li agrada i açò es pot veure quan s’aproximen al banc on diuen que es guarda la formula. Fa 125 anys que es va crear aquesta beguda per un farmacèutic de Atlanta anomenat Pemberton i als pocs anys va vendre la firma a Asa Griggs Candler que va constituir la societat Coca-Cola i es va convertir en milionari gracies a la seua gestió publicitària. Actualment l’empresa estatunidenca espera duplicar les ventes fins 2020 gracies als mercats emergents com Brasil, Xina, Rússia, Mèxic i Àfrica, en els quals la empresa centrarà unes inversions de 25.000 milions de dòlars en cinc anys. Cal dir que Coca-Cola va sofrir en 2009 la primera caiguda de ventes en molts anys, no obstant per als accionistes de l’empresa els seus dividends han crescut durant 49 anys consecutius. Així mateix el president i director executiu Muhtar Kent vol restaurar el mercat originari, el nord americà. Per últim destacar que els productes de Coca-Cola estan valorats en 100.000 milions de dòlars i el objectiu ,com ja hem comentat abans, es arribar a els 200.000 en 2020.

    Antoni Martínez Pallàs
    2ºBAT-A

    ReplyDelete
  2. Desirée Peña30 May 2011 at 13:02

    Al llarg del batxiller i amb dos anys donant economia, hem donat tot el referent al mercat, a les seves característiques. També als principals recursos que utilitzen els vendedors per a conseguir que el seu producte siga venut. Encara recorde, una classe on Emilio ens va dir que hui en dia el que fan els mercats és relacionar el seu producte amb l'ecologia, la naturalesa, ja que veuen que a la gent els interesa aquestes novetats. Dons bé, aquestes coses ho vegem diariament a els nostres televisors, i almenys jo, fins aquell dia, no hem vaig adonar. Ara, cada vegada que apareix un anunci de mercadona amb els danones que ajuden a no contaminar pel plastic que utilitzen o tal vegada perque part d'aquests diners van a alguna ONG sempre ho recorde.

    Bé, amb una altra explicació de classe recorde que també, sols cuan un producte obté el màxim de vendes, amb suficients compres per a pagar el fabricament d'aquest producte, els treballadors, els deudes, etc. Aleshores es quan aquest producte decideix formar altres productes pareguts al principal, i així conseguir mes vendes. Aquesta explicació, be explicada per Emilio i també estudiada enguany, podem exposar un gran exemple en aquesta publicació de Amanda Mars.

    Coca-Cola, una grandisima empresa, a el·laborat tant el primer cas per a conseguir mes vendes, com el segon de dividir aquest producte. I açò ho savem tots, ja que a cualsevol bar, tenda que acudim podem veure que hi ha Coca-cola, coca-cola light, coca-cola zero,etc.

    A, més a aquesta publicació vegem com l'autora fa referencia a una tàctica dels empresaris de Coca-Cola. Una receta anònima? misteriosa? Si, tal vegada la gent es atraiguda per aquesta novetat. I si és així, ho estan conseguint.

    ReplyDelete
  3. Carolina Navarro31 May 2011 at 12:16

    Pemberton fue quien inventó la receta de coca-cola, el refresco tan querido y famoso que luego vendió. Este producto ha sido alimentado con un supuesto misterio, la receta que solo dos personas conocen, y dicho misterio atrae a masas más grandes de gente que sienten curiosidad.

    La verdad, es que el marketing es lo que más ventajas le proporciona, ya que, lo más probable es que coca-cola no obtuviera tantas ventas sin todo el apoyo que el marketing le proporciona.

    Existen muchas otras marcas diferentes de la misma bebida refrescante,como pepsi,la casera, cola,entre otras.Y más o menos todas tienen un sabor similar, así que muchas veces da igual tomar unas que otras. Sin embargo coca-cola es la más consumida,por toda la fama que le dan,por su marketing,con esas propagandas estupendas que siempre consiguen sorprendernos y que tanto esperamos y que las otras marcas no tienen ni pueden alcanzar por su elevado precio.

    Además, esperan que las vendas de coca-cola se dupliquen para el 2020. Esta suposición es incierta,y más ahora, con los tiempos de crisis que corren, en los que mucha gente prefiere comprar otras marcas, antes nombradas, que hacen la misma función, refrescar, y que son más baratas, lo cual es muy positivo para el ahorro económico que de una manera u otra la gran mayoría de gente tiene que cumplir.

    ReplyDelete
  4. Coca-Cola es a nivel mundial, una de las empresas más importantes que existe en la actualidad. Su fama ha llegado ya hasta todos los rincones del mundo, con sus eslóganes tan llamativos como que es la clave de la felicidad o el secreto de mucha gente que lleva a cabo cada día sus increíbles trabajos y la coca-cola les aporta todo lo necesario para que siga ofreciendo esa magia.
    Cabe decir que el secreto de esta famosa bebida es su fórmula, desconocida para la mayoría del mundo, aunque se ha tratado de hacer imitaciones que no se pueden ni llegar a comparar con la verdadera bebida gasificada.
    Se publica que en el año 2009, la empresa sufrió una caída en las ventas después de muchos años, pero que se preveé que esta caída se llegará a compensar en los próximos años, incluso aumentando bastante los beneficios.
    Creo que la Coca-Cola tiene algo en la fórmula que la hace adictiva, por eso tratan de ocultarla tanto...

    ReplyDelete
  5. Emilio! El comentari d'abans es meu, soc Paloma!

    ReplyDelete