Tuesday 16 November 2010

Empreses

¿Marca blanca? No, gracias
El avance imparable de las enseñas de la distribución divide a la industria

1 comment:

  1. Antoni Martínez- 2ºBat A8 December 2010 at 18:33

    En aquest article ens parla sobre les marques blanques, i els diferents punts de vista de les empreses capdavanteres a prestar el servici o la producció i produir marques blanques per a altres empreses del sector alimentari.
    Així mateix cal destacar que lli ha diferents punts de vista de fabricar marques blanques, estan les marques que no fabriquen ninguna marca pròpia per a ningú, sols per a ells, com per exemple Kraft Foods, Coca-Cola o Danone aquestes marques no volen distribuir els seus productes a tercers perquè diuen que els seus productes son especials i que no son iguals a la resta ,però hi han productes que no tenen molta diferencia amb els de marca blanca com es el cas de la llet o el oli, a mes que diuen que si distribueixen els seus productes mitjançant tercers perden diners ja que el comprador comprarà el producte més barat, i a més igual. Per altra banda estan els que decideixen produir marques blanques però en algunes condicions, aquest es el cas de Nestlé, que heu fa des de 1986 en les condicions de que el producte no siga igual al que distribueixen ells, acorden la capacitat de producció que se’ls dona i no tindre que fer inversions.

    ReplyDelete