Tuesday, 16 March 2010

EMPRESES. INNOVACIÓ

El envase sale a cuenta
Las empresas descubren en el 'packaging' una herramienta de ahorro millonaria.

Pura 'Dolce Vita'
El 'spot' de El Corte recrea a Fellini

Medio siglo de luces
La vallisoletana Indal ilumina el Louvre de París, el Hong Kong Shenzhen Western Corridor y el estadio del Espanyol

2 comments:

  1. Massa bons publicistes s’han escollit sempre per promocionar any rere any l’entrada de la primavera amb la marca “El corte Inglés”, i enguany no anava a ser menys. No es el millor spot publicitari que he vist mai però pense que es fantàstic i esta molt ben fet. Amb un tema tan pegadís i ben escollit com el de Renato Carosone del anys 50 que recorda al telespectador la gran fama de la moda italiana. La llum utilitzada i la grabació pels diferents punts de Madrid, com el parc de “El Retiro” o la plaça d’Orient están estratègicament pensats per donar també eixe punt espanyol. Un detall que he observat interesant a sigut el de que aquest any s’ha escollit a una “dona”, i ho dic perque aquesta vegada la model Missy Rider tenia curves i no era una chica esquelètica com les que ens están acostumant a veure en pasareles i demés. En fí, un anunci tan típic de veure a la televisió durant aquestos dies i que dona tants diners i incita al consumisme com els de torrons o joguets per nadal.

    ReplyDelete
  2. Massa bons publicistes s’han escollit sempre per promocionar any rere any l’entrada de la primavera amb la marca “El corte Inglés”, i enguany no anava a ser menys. No es el millor spot publicitari que he vist però pense que es fantàstic i esta molt ben fet. Amb un tema tan pegadís i ben escollit com el de Renato Carosone del anys 50 que recorda al telespectador la gran fama de la moda italiana. La llum utilitzada i la grabació per els diferents punts de Madrid, com el parc de “El Retiro” o la plaça d’Orient están estratègicament pensats per donar també eixe punt espanyol. Un detall que he observat interesant a sigut el de que aquest any s’ha escollit a una “dona”, i ho dic perque aquesta vegada la model Missy Rider tenia curves i no era una chica esquelètica com les que ens están acostumant a veure en pasareles i demés. En fí, un anunci tan típic de veure a la televisió durant aquestos dies i que dona tants diners com els de torrons o joguets per nadal.

    ReplyDelete